New in

 
 
För några dagar sedan plockade vi fram bebiskläder i strl 50/56 som skulle tvättas.
Som jag minns det hade vi huuuur mycket kläder som helst, men icke.
Vi hade väldigt lite insåg jag och kom då på att vi fick låna en massa kläder från min kusin efter hennes barn.
Så påfyllnad av kläder var ett måste.
 
Den senaste tiden har jag inte alls känt något behov eller sug av att gå på stan, så det hela kändes bara jobbigt.
Det var lika bra att ta tjuren vid hornen, så idag efter lunch skjutsade Dennis ner mig på stan medan han och Elliott åkte iväg på andra ärenden.
Efter att ha gått i fyra butiker så lyckades jag hitta lite kläder som jag gillade.
Favoritplagget var från newbie, en jättefin heldress som jag föll för direkt.
Även två par byxor blev stora favoriter, ena paret är med på kortet där nere och det andra paret var ett par mörkgråa i typ haremsmodell som ser ut att vara tokmysig.
 
 
Ni får ursäkta det dåliga ljuset, fick fota inne på toan då det är så mörkt ute nu på kvällarna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0