Jag är vaken

 
 
Vilken natt detta blev hörrni, inte alls som jag tänkt.
Som sist så tog jag två alvedon och kröp ner i sängen, så värkarna skulle dämpas och jag skulle bli trött och somna gott.
Nog blev jag trött av alvedonen, men värkarna ville inte alls ge med sig i första taget.
Halv tre kollade jag sista gången på klockan, jag var så sinnessjukt trött och hade slumrat till någon gång då och då men vaknade till så fort det kom en ny värk.
Till slut fick jag också somna med undantag för två toabesök, sen vaknade jag av att Elliott kastade pappersflygplan på mig imorse.
 
Kände mig som en zombie när jag klev upp och kunde knappt hålla ögonen öppna.
Trots det så följde jag med Dennis ner på stan en snabbis, han skulle hämta ut ett paket innan han började jobba  så jag passade på att köpa det den där filten och det som behövdes på apoteket.
Tröck i mig lite lunch sen la jag mig för att sova och har sovit ett bra tag.
Känns fortfarande som att jag skulle kunna sova för natten, men ska hålla mina blå öppen till ikväll när Dennis kommer hem.
 
Lyckades hitta en liten chokladbit i skafferiet och satt på en kopp kaffe som jag ska ta och dricka.
Så hoppas jag på en liten sockerkick och extra energi som räcker kvällen ut.
Har väldigt svaga värkar idag, så en kvälls vila från dem skulle inte skada.
Nu kanske många tycker att jag inte ska "klaga" då det är värkar man väntar på och att det är utmattande är inget att sticka under stolen med.
MEN, jag har ingen som helst panik att få ut den här bebisen utan jag kan gärna ta någon vecka till att vila upp mig lite mer faktiskt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0