Äntligen påfyllt

 
 
När det tog slut på ljustiderna i våras så fyllde jag aldrig på med mer, det kändes inte akutuellt.
Sen en tid tillbaka har vi fått tillbaka de mörka kvällarna och då känns det som ett måste med ljuslyktor, värmeljushållare och tända ljus helt enkelt.
Upptäckte även då att jag hade hemskt lite ljus kvar och fick nästan panik för det måste fyllas på.
Noll sug att åka till IKEA enbart för att köpa ljus (då jag tycker att de är riktigt bra) så paniken blev större.
Så Dennis fick köpa på ica istället när han var på väg hem från jobbet idag.
Äntligen är min ljuslåda påfylld och jag känner ett lugn i kroppen.
 
Det kunde inte vara en bättre tajming då jag pysslat ihop tre nya ljuslyktor idag.
Tänkte att jag ska visa er imorgon hur dem blev.
Riktigt simpelt, men ändå så fina i mina ögon.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0