Andra delen.

 
 
Nu skulle jag vilja påstå att badrummet är helt klart.
Igår och imorse så gjorde jag klart allt.
Känns som ett helt nytt badrum och då har jag mest bara rensat och städat grundligt.
Passade på att göra rent lysrör, taklampa och uppe på badrumsskåpet när jag ändå var igång.
Känns så himla rent och fint, haha.
 
Här är bilderna när jag är helt klar.
Jag kan inte fatta vad mycket skit vi samlat på oss i alla korgar, jag har kastat mer än hälften av allt som var där.
PS. Tvättsvampen bakom vattenkranen ska inte vara där egentligen.

 
 
 
 
 
 
Här är två bilder på hur det såg ut innan, jag skäms nästan att visa er.
Så himla sjukt vilket kaos vi hade.
Man blir så van att se det, så inte förns nu efter inser jag att det var fasen värre än jag trodde.
Aldrig mer!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0