New in

 
 
Tog en runda på ca 2 h ner på staden bara för att bocka av lite som behövdes hit hem.
Någon sak är kvar då jag inte hittade allt jag sökte på stan, blir ett besök till Birsta en vacker dag.
När jag kom hem var mina fogar så trött så trött.
Hade inte det minsta problem med det när jag väntade Elliott, men det är klart det ska börja redan nu.
Bara 20 veckor kvar, hoppas dock att det inte kommer bli värre för då kommer jag grina mig igenom dagarna.
 
Nåväl, var på jakt efter någon t-shirt att ha på mig när jag ska någonstans och ett linne som jag kan ha på jobbet.
Det fick bli mammakläder som var svarta som vanligt, även om jag hade tänkt hitta något med lite färg.
Ett kickass linne från Gina, som egentligen är en oversize klänning.
Tänkte nog sy upp den och ha som linne och det fanns plats att få en tjock mage i den dessutom.
En tunnare hoodie med dragkedja, nagellack, mascara och strumpor följde också med.
Elliott fick ett par söta kortbyxor, om ser ut som ett par han hade förra sommaren som jag älskade.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0