Transform

 
 
Tiden går så fort, äntligen har det blivit tisdag och nästan halva vecka har gått.
Dock har jag en handfull arbetsdagar kvar innan jag kan pusta ut.
 
 
 
Dagens tråkiga men nödvändiga sak är att jag är utan symaskin, eller pedalen rättare sagt.
Den har krånglat en hel del på slutet och rätt som det var så fungerade den inte alls.
Sprang ner tidigare idag för att lämnade in den och nu är det bara att vänta i 1-2 veckor innan jag kan fortsätta sy.
Har sytt för hand nu, det går bra det med men tar så mycket längre tid och alla stora projekt ligger fortfarande på hög så jag kan ta det lätta för tillsället.
 
Dagens roliga är att jag snart ska iväg till bästa Issa så hon får trolla med håret.
Den här dagen har jag sett fram emot på tok för länge och det tog ett tag innan jag bestämt mig.
Vad jag ska göra med håret det får ni se ikväll, eller kanske imorgon om jag hinner uppdatera då.
 
Nu måste jag kasta i mig en tidig middag och göra mig klar innan skjutsen kommer.
 
Är. Så. Nervös, men förväntansfull.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0