Stugan

 
 
Ännu en dag har vi regn här i Sundsvall, det vräker ner.
Jag som hade planerat att Jag och Elliott skulle åka ut till stugan med mina päron.
Att åk båt i det här vädret är inte roligt, att utforska hala klippor och stenar är varken roligt för att vuxna eller för Elliott som kan slå rig riktigt illa.
 
Skit tråkigt, men så är livet.
Istället åker vi ut till mina päron och tar det lugnt där så får förkylda mannen vara hemma och vila upp sig.
Håller tummarna för att det blir bättre väder imorgon så vi kan åka ut över dagen.
 
Det här var tidsinställt inlägg, så vi får se om det kommer fler uppdateringar under dagen.
Isf blir det från telefonen.
 
Utsikten från grillplatsen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0