Ny dator

 
 
Igår fick jag världens finaste present av Dennis, en Macbook air.
Han köpte den för någon månad sedan då han valde mellan en air eller en padda.
Hur som haver så lessnade han på datorn och gav den till mig istället.
Så detta är mitt första inlägg från nya datorn.
 
Jag har en iMac sedan tidigare då  jag prioriterade en stor skärm framför mobilitet då jag oftast redigerar bilder och kände att ett stor skärm är ett måste!
Då jag var van med en bärbar sedan tidigare så har jag ibland kännt att jag saknade det, så från och med nu så kommer det bekymret försvinna.
Jag har helt enkelt världens bästa sambo (inte bara för att jag fick en dator).
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0