Echo

 
 
Har inte haft så mycket tid eller ork dom senaste dagarna, därav ganska tomt här i bloggen.
Dagen har inte varit mer spännande än att jag har dammtorkat, dammsugit och möblerat om lite.
Har inte bestämt mig för om jag gillar det eller ej, behöver nog lite tid så får vi se hur det blir.
 
Igår kom min mamma och pappa hem från Kroatien, så idag bjöd jag in dom på lite fika och för att snacka lite.
Var väldigt härligt att träffa om igen.
Jag och pappa drog iväg för att köpa hem lite gott fikabröd på Eclair för att lyxa till det lite extra.
På tal om det, kom precis på att jag har halva bakelsen kvar i kylen.
 
 
Jag har kollat runt lite mer på jackor och har hittat två till.
Jag är rätt säker på att det får bli en från Didrikssons men måste ändå ta och kolla upp samt prova dom andra två.
Vad svårt det här skulle bli, hade jag inte räknat med.
 
Nu ska jag krypa upp i soffan och måla naglarna, tänkte göra en ombre design så får vi se hur det ser ut.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0