Blä!

 
 
Jag har fortfarande inte fått till symaskinen så det blev inget sytt idag.
Ska ta en promenad förbi Singerbutiken imorgon och se om det kan vara pedalen då allt annat fungerar.
 
Nåväl, istället så skruvade jag bort alla nitar från förra väskan, så kanske jag kan fixa den nya imorgon om jag hinner.
Jag har även städat hallen, köksbordet, köksbänkarna, kakel, spis, dammsugit, skurat, tvättat speglar, toan och tvättat lite kläder.
Helt sjukt vad trött var blev efter det, men fan vad skönt det är med en ren lya.
Ska tvätta alla fönster igen också innan det blir för kallt, men det får bli någon annan dag när jag är ledig.
 
Ska ta och natta marängen och sen krypa upp i soffan med Dennis och måla naglarna så
det blir en tidig kväll.
Bäst att vara pigg till imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0