Upp och ner

 
 
Den här dagen blev helt upp och ner då jag inte klev upp förns tio(!!)
Har gjort allt för att komma rätt i tiden, men ligger fortfarande helt fel.
Det får bli så idag helt enkelt.
 
För övrigt har det varit en riktig söndag här hemma.
Alla tre har varit trött sen igen, så vi har tagit det lugnt.
Kollat lite på film, målat, lagt pussel, tvättat och städat.
Jag ska ta ett sista ryck och städa lite till innan det är dags att börja med middagen.
 
Hade tänkt avsluta dagen med lite pyssel.
Eftersom hela symaskinen är på lagning så får jag sysselsätta mig med annat.
Så trycka lite tröjor får det bli, förutsatt att dom hinner torka i tid.
Om resultatet blir bra så ska jag ta och visa för er imorgon eller senare ikväll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0