Skit ska skit ha

 
 
Usch vilken otroligt dålig dag jag haft idag, har försökt hålla igen men här kommer det.
Skit väder som gör en mer deprimerad än behövligt, skit mensvärk som gör så ont att jag mår illa, jag trodde aldrig jag skulle behöva känna denna värk igen då den varit stabil sen jag fick Elliott.
Skit dag som bara gått emot mig med allt jag skulle göra och bara skit dag i övrigt!
Känner mig som en riktig glädjedödare och orkar inte dela en gnutta glädje idag, allt känns bara skiiit.
 
Skulle vilja lägga mig i sängen och vakna upp imorgon.
Då med förhoppningen att mitt mående är som bortblåst, så den glada, pigga och städsugna Frida är tillbaka.
Tiden får helt enkelt utvisa.
 
Min mamma brukade springa när hon var arg som yngre.
Det lockar jävligt mycket just nu ska jag erkänna, skulle vilja springa tills benen inte orkar bära mig mer.
Jag kanske ska testa stoppa in musik i öronen och hoppa upp på trampmaskinen.
Först ska jag försöka hitta orken så och måla klart dom här skit naglarna..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Såna dagar är inte att leka med! Och jaa vi ska ses oftare, frida!!! :)) då kanske du känner till juniskärsområdena litegrann? En annan är helt lost vad gäller det;)

2012-10-04 @ 02:55:47
URL: http://annnamarieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0