Sunday morning

 
 
Vaknade upp till en grå och blöt söndag, men med humöret på topp.
Idag ska jag få träffa min fina vän Issa, innebandy står på agendan.
Nej vi ska inte spela utan sitta på läktaren och pom pom och ramsor, okej vi ska bara sitta och kolla.
 
Sitter och överväger att dra fram symaskinen och börja sy på en skjorta innan vi beger oss.
Äntligen så ska symaskinen vara som ny, har inte hunnit prova den sen jag hämtade ut den för ca 2 veckor sedan.
Jag håller med andra ord hårt i mina tummar för att det inte ska vara mer problem nu.
Nej, dags att få igång dagen nu.
 
Eftersom mitt humör är härligt, så ska jag bjuda på en låt som inte går att sitta still till.
Det var min bror som introducerade det här bandet för mig för några år sedan.
Jag fastade på en gång, riktigt uppåttjack musik som man blir sprallig i hela kroppen av.
Jag pratar alltså om Movits - Fel del av gården.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0