Klagomål

 
 
Det har varit lite glest här i bloggen på sistonde.
Jag har inte haft så mycket att skriva, har varit fullt upp med jobb med pendlande mellan S-vall och Sthlm.
Nu är jag iaf hemma och ska komma in i vardagen igen.
 
Är inte på något humör för så mycket just nu, även där har bloggen fått tagit en stor smäll.
Jag har i många års tid haft problem med magen och nu har det värsta kommit tillbaka igen.
Vad jag än ätit i lite mer än 2 veckors tid så får jag sån enorm smärta i magen, det känns som någon rispar mig med knivar från insidan.
Jag skulle iaf tippa på att det är en liknande smärta.
 
På köpet får en jag väldigt svullen magen.
Den sväller upp ända från bh-bygeln och hela vägen ner.
Byxor som sitter skönt är dom med riktigt låg midja, så dom inte trycker alls på magen.
Minsta lilla tryck så kommer en extrem smärta igen.
På jobbet får jag bita mig i tungan då jag har hög midja, känns inte speciellt fint att behöva visa skåran så fort jag fixar och donar.
 
Har laddat upp med lite medicin som ska göra det bättre, köpt hem fil med bakteriekultur och fått ändrat om kosten så jag enbart äter snälla saker för magen.
Det betyder att jag inte kan äta alltför mycket faktiskt.
Nåväl, nu får det räcka med klagomål.
 
 
Ungefär såhär ser magen ut, men förhoppningsvis inte så länge till..
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

AH??!! BABY PÅ G?!??! :D

Svar: Nej, har bara problem med magen.
Frida W

2012-11-09 @ 09:14:08
URL: http://mallaballa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0