Julpynt

 
 
Just idag, av någon anledning så blev jag väldigt sugen på att julpynta.
Har en känsla av det kan ha uppstått när jag fotade Elliott, till våra blivande julkort.
Undra om det kommer bli svårare  med tiden att komma på olika varianter av kort, förmodligen.
Även fast vi har en hostig och lite snorig grabb här hemma så gick fotograferingen bra, det hade jag inte riktigt räknat med faktiskt.
Dags att framkalla på måndag så jag har det gjort.
 
Precis som jag hade tänkt så blev dagen lugn.
Trots lugnet så har vi städat, dammsugit, plockat ur diskmaskinen, sovit, tagit en promenad för att köpa presenter och nu ska vi slå in dom.
Vad jag älskar dessa dagar, man känner lugnet har inga bestämda planer för något.
 
Nu ska jag fixa det sista till middagen för marängen.
Vi andra ska ju äta smörgåstårta, Elliott skulle säkert uppskatta det han med men vi äter alltid middag fem så tänker inte rubba på det.
Han får äta mer sen om han vill.
 
 
Avslutningsvis så kommer en låt med Antony & the Johnsons - cripple and the starfish.
Hoppas ni också haft en bra dag.
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0