Helgen

 

Har haft en underbar helg ute hos mina föräldrar.

Bara tagit allt som det kommer och mått riktigt gott.

Firat mamma som fyllt år och pappa på farsdag, Elliott har såklart firat Dennis med.

 

Min mage mår bättre och svullnaden har börjat gå ner så mitt humör går också mot det bättre.

Att ständigt ha ont tar ut sin rätt på humöret, även om jag tycker att jag har kontrollerat det bra på jobb och inför familjen då det inte ska gå ut över dom.

 

Dagen till ära har vi bakat kladdkakemuffins med citronfrosting.

Elliott hjälpte mig att vispade grädden till tårtan som mamma hade gjort.

I det stora hela så har vi haft en helt underbar helg, som alltid när vi är ute hos päronen.

 

Till mina arbetskollegor: På onsdag tar jag med alla muffins som blev över.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0