Här kommer natten

 
 
Jag som alltid kollat på så mycket bättre, spelade ingen roll vems dag det var.
Men ikväll, jag kunde inte kolla.
Hade egentligen ingen koll på vem Sylvia Vrethammar var, vet fortfarande inte.
Det var tråkigt, så jag gick till datorn för att redigera lite julkort istället.
Hörde när Miss Li gjorde sin tolkning, den gillade jag.
 
Jag trodde att det skulle vara Majas dag och kände lätt stress när vi stod i en hall i Njurunda 19:57.
Men som ni läste ovan så gjorde det mig inget när vi väl kom hem.
Kvällen spenderade vi hos Dennis syrra för att fira henne och Liza.
Smörgåstårtan var gudomligt god, sen blev det god tårta, massa kakor och en kopp te.
Kommer nog vara proppmätt till frukosten imorgon.
 
Ska ta och knyta ihop säcken och bjuda på en låt jag lagt ut i bloggen tidigare.
Det är en sån sjukt klockren verson på Pixies - Where is my mind.
Placebo som jag älskar gör en duett med Frank Black från Pixies.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0