Friday I'm in love

 
 
Äntligen, äntligen har vi fått fredag.
Vad jag har längtat efter att denna dag ska vara över så jag får helg.
Den här veckan har jag varit otroligt trött, hur jag än sovit.
Känns som att det är ett tecken för att vintern är på ingång, för dom flesta människorna.
 
Jag ska se till att ta sovmorgon imorgon och sedan ta en lugn dag.
Får ta en liten promenad med marängen och busa en del ute.
Dammsuga och städa är också ett måste.
På kvällen ska vi hem till Elliotts kusiner på kalas, hörde ryktas om smörgåstårta och fika.
 
Ska nog ta och göra en stor kopp Söderte som är en av mina favoriter.
Börjar närma sig läggdags för den minsta och Jag stupar nog inte långt därefter.
 
 
Tänkte först bjuda på en låt med Antony & the johnsons eftersom det kom upp på tal igår.
Men jag har så svårt att välja ut en låt, så den får jag suga på till imorgon.
Iställer får ni lyssna på Witchcraft - Democracy.
 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0