Tidernas helg



Vi kan börja med gårdagen osm var helt underbar.
Det var som sagt min födelsedag och vi blev en lagom skara med släkt som åt gott.
Det enda som saknades var mina kära vänner, men dom får jag träffa en annan dag.
Presenterna blev också helt perfekt, hade inte önskat mig något speciellt så jag får köpa mina egna istället.
Så när Jag och Dennis åker till hufvudstaden så ska jag ha spenderbyxorna på.

Idag har vi haft en lugn men ändå fartfylld dag.
Vi var ute hela förmiddagen med alla grannbarnen, blåste såpbubblor, lekte med vatten, traktorer och hoppade studsmatta.
Lunchen serverades också ute innan det var dags att sova.

På eftermiddagen så kom Alice, Sandra, Emelie och Sixten förbi på lite mer bus, men inne denna gång.
Mammorna bjöd jag på tårta som blev över från igår och vi hann med en hel del snack om allt mellan himmel och jord.
Vid middagstid gick vi åt skilda håll och herregud så trött vi var här hemma.
Satt i soffan och rörde knappt en fena.

En helt underbar helg får jag summera detta till.


Nu ska jag återgå till mina ögonshopping så jag vet vad som måste köpas hit hem.
Vad har ni gjort i helgen?


Kommentarer
Postat av: Nikita - mamma till Albin&Meja

Hej!

Sängen är en växasäng som är gammal. ett blocketfynd som jag målat vit.

2012-05-14 @ 07:26:53
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0