New in



Ni får en liten tjuvtitt på vad som bland annat fick följa med hem från hufvudstaden.
Var in på ett Gina där det kändes som dom hade precis allt från hemsidan x100, dvs även hela kosmetikavdelningen.
Två våningar, varav varje våning var betydligt större än den i stan och Birsta tillsammans!

Jag föll pladask för två lack och det tog inte lång tid innan jag även hittade ett tredje.
Ena hade jag redan spanat in på hemsidan och dom andra blev kärlek vid första ögonkastet.

Den vita med skimmer i har jag stora planer med.
Har en "design" jag länge velat göra på naglarna, men inte hittat den rätta vita förns nu.
Så nästa gång det är dags att måla naglarna så ska jag prova den och hoppas att den blir lika fin som i mitt huvud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0