Nagellack.



Internet har krånglat hela dagen så har inte kunnat göra något inlägg förns nu.
Jorden undergång, eller hur..

Iaf, igår var jag ner på stan en snabbis och drog en vända förbi H&M när jag såg att dom körde 39:50:- på ALLA IsaDora lack.
Eftersom jag har dom flesta så gick jag därifrån med två nya lack iaf, dom har jag varit lite små sugen på men inte tillräckligt för att köpa.
Men när dom var så billigt slog jag till.

Dom hade även 10:- på några av sina egna lack.
Deras "förra" som enbart har den lilla runda korken istället för dom som har samma form som flaskan, är ni med?
Har ett sånt lack sedan tidigare med jätte schysst blåfärg som jag funderade varför jag inte använt det mer.
Testade lacket igår och då slog det mig, v-ä-r-d-e-l-ö-s pensel!!

Den är otroligt smal och när man ska måla på färgen så "breddar" den inte ur sig som många andra, utan man får en stum pensel som ger ett ojämt lager.
Efter två lager så ser det ändå inte speciellt bra ut, skulle säkert behövt tre.
MEN för övrigt gillar jag verkligen färgen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0