Getting shit done monday



Åt helvete med mitt shoppingförbud!
Känns lönlöst att lägga upp en förbud när jag faktiskt har en massa saker som behövs, främst till min garderob då den ekar ganska tomt på kläder jag faktiskt kan ha och använder.
Tänkte bjuda på ett inlägg senare med lite smått och gott som fick följa med.

Köpte även hem lite saker att pyssla med, så resultatet av det får ni se en annan dag.
Jag hoppas och tror att det kommer bli skitbra.
Kan hända att jag måste komplettera med lite saker bara.
Så fingers crossed att jag hinner klart redan ikväll.

Får fixa ett tidsinställt inlägg tills imorgon där jag visar nagellacket jag pratade om igår(?) eller om det kanske var i förrgår, minns ej.

Ska ladda upp med en massa saker att göra under tiden jag kollar på hockeyn ikväll.
Ni missar väl inte det?
20:15 på kanal 4.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0