För kropp och själ



Häromdagen skrev jag om läppsylen som är min bästa vän och här kommer den andra.
Hudcreme som också kommer från LUSH, köper hem denna varje år och den är en trogen följeslagare.
Både den här Dream cream men även Sympathy for the skin används.

Dom är handgjord, testas inte på djur, bara naturliga ingredienser och inte djurfett som många andra märken.
Dream cream är för torr och känslig hud (vilket passar mig perfekt) och Sympathy for the skin gör så man blir len som en babyrumpa.

Sen finns det självklart mycket mer produkter som shampo, balsam, badbomer, deo, massageolja, tvål mm.
Har ni möjlighet att gå in i någon starkt luktande butik, så gör det!



En sån här burk fick min mamma av mig i morsdagspresent, då även hon är trollbunden av denna creme.
Kostar mellan 179 - 199:-/st beroende på vilken man köper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0