Berg och dalvana



Har haft en väldigt känslomässig dag, både humör och känslor har pendlat upp och ner.
Jag blev lite förvirrad av mig själv, det kunde skifta på en sekund.
Inte något jag är van vid.

Trots dagens berg-och dalbana så har den slutat relativt bra.
Vi åkte ut till mina föräldrar på middag och lek i sandlådan, utforska skogen, promenad till hembyggdsgården och bus inne samt balkongen.
Jag passade på att göra lite godis hos mina päron.
Smält 70% choklad och blandat med 150g blandade nötter, smetade ut på en form och in i kylen.
Bröt lös lite bitar till kaffet och det blev himlans gott.
Mycket godare med hela nötter tycker jag.

Avslutade kvällen med att färga utväxten så nu borde jag se ut som en människa igen.
Det hade hunnit bli 2 cm, så ca 4 cm på bredden i benan, inte speciellt fint med andra ord.

Ska vänta på att nagellacket ska torka till Lyckan i LA och Wermland forever.
Ja, precis som några är fast vid BB är jag fast i detta skit.
Hoppas jag har en son som känner för sovmorgon imorgon.





Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh det påminner mig om att jag också har fetaste utväxten att ta hand om.. blää.

2012-05-02 @ 21:32:19
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0