An old voice that's holding me back



Dom senaste dagarna har min fot blivit bättre och bättre känns det som.
Efter tre dagar där vi gått hela tiden utan att jag fått ont i foten, okej det har varit plant och vi har inte gått fort MEN det känns endå som en bragd.

Så idag tog jag beslutet att prova på en PW.
Sagt och gjort, efter jag lagt marängen så svidade jag om och tröck in musik i öronen.
Vilken känsa att få vara ute på en promenad igen, lyckoruset var enormt.

Att gå rakt fram var inga problem, uppför gick också bra men sedan när jag skulle gå ner så var det lite på gränsen.
Själva vinkeln på foten var inte optimal, men jag överlevde.
Jag blev så lycklig av att få röra mig igen så tänkte prova på att jogga lite lätt på kortsidan av huset.
Efter ett steg kändes knak och knaster och en otrevlig värk växte fram i foten, so much for that!

Att jogga inne utan skor går bra, men då springer man på ett helt annat sätt.
Tårna är det som nuddar golvet först och med skor är det hälen.
Så ska jag jogga får det bli inne och utan skor, för att köpa ett par fivefingers skor och behärska teknik och allt därefter känns inte som någon prio i dagsläget.
Promenader blir utmärkt för mig.



Snart dags att ta sig upp till Sidsjön kanske!?

Kommentarer
Postat av: Emilie

Säg till så hakar jag gärna på :)

2012-05-30 @ 23:18:33
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/
Postat av: Issa

Härligt Frida! då kan du och jag ta ett varv runt sidsjön nån dag! :)

- det är ett par asfina shorts, ska visa dom nån dag :)

2012-05-31 @ 22:01:18
URL: http://isabelsahlin.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0