Young, wild and free



Vi börjar det hela med en låt som får representera helgens bravader, jag älskar den!
Young wild free.




Är hemma och vabbar dagen till ära, marängen fick feber natten till söndag och är lite hängig och trött idag så vi har myst i soffan hela dagen.

Så fort Dennis kommer hem tänkte jag dra ut på en promenad.
Igår satt vädret stopp för min promenad, våra soptunnor blåste iväg och så försvann även mitt sug.
Men idag tänkte jag inte skylla på vädret, bara att ta på en fleece och vindjacka så är det kirrat.

Bilden ovan tog jag igår, kom och tänka på att i år har Jag & Dennis varit tillsammans i 6 år och förlovad i 3.
Som jag sagt tidigare, time flies . .



Har två inlägg på lager, hoppas bara jag hinner med att posta dom.
Ena inlägget är svar till en läsare.
Håll ögonen öppna!

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Men oj, 6 år!? Är det så pass? Ja då måste tiden verkligen gått fort! Ja men du, det stämmer väl det ja, ni träffades väl strax efter gymnasiet någon gång? Fy fasen så gammal man blitt;) Kraam

2012-03-12 @ 17:06:40
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0