Wihoo


Jag kan gå...på tå!!
Förstår ni vilket framsteg?
Jag är helt överlycklig, behöver förtfarande kryckorna som stöd men äntligen kan jag använda den lite.
Nästa mål är att jag kan gå helt på fredag när jag ska gå tillbaka till jobbet.
Gör inget om jag behöver kryckorna som lite stöd, bara jag kan använda hela foten.
Här ska nötas till tusen, dag in och dag ut.

Dennis följde ju med mig ner på stan idag, tiden gick sjukt fort så hann inte med så mycket som jag ville.
En ny loka smak, köpte lite tyg på Ohlssons och en ny ansiktstvätt.
Det viktigaste i stort sätt, men behöver ta en ny tripp så snart som möjligt.





Det kan vara den gladaste tjejen i stan idag, även om jag ser lite förvånad ut.


Kommentarer
Postat av: Eleni

Jag älskar LOKA! Hur smakade den? En ny favorit? :)

2012-03-26 @ 22:17:00
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0