Vill ha!



Dagen har ännu en gång varit bra, även om jag har gått med huvudvärk hela tiden.
Jag gissar på att ni inte kommer höra mer negativt om foten, då jag märker stor skillnad från dag till dag nu.
Så mitt mål om att kunna gå på fredag känns inte alltför långt bort.

Dagens störta vill ha är en reglerbar skyltdocka (hittade ingen bra bild på en sån).
Den tråkiga delen är priset, inte jätte dyr egentligen men ändå en tråkig utgift.
Jag som hade tänkt önska mig shoppingpengar till sthlm i födelsedagspresent kanske får tänka om.



Ska upp tidigt imorgon, så här säger jag god natt så jag orkar upp i tid.


Kommentarer
Postat av: Eleni

Åh, vad bra. Då måste jag testa! :)



Vad skönt att din fot börjar bli bättre och då kommer väl automatiskt lite bättre humör också kan jag tänka mig! :)

2012-03-27 @ 23:01:40
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0