Världens bästa



Jag har något på skrivbordet som jag tycker alla borde ha.
En inspirationsmapp.

Så fort jag hittar något som jag blir inspirerad av lägger jag ner det i mappen.
Allt från nagellack, outfits, enskilda plagg, skor, smink, inredning, ja allt helt enkelt.
Är man ordningsmänniska som jag så gör man en massa undermappar i mappen.

Det vill säga en mapp "kläder", "naglar", "inreding", "hår" ni fattar poängen va?
Då blir det mycket lättare att hitta.
Där kan man hitta huuur mycket ideér som helst om vad ska ska ha på sig, eller om man bara vill ha något att göra så man kan få så mycket tips/ideér/inspiration.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sjukt bra! En sådan ska genast skapas! :D

2012-03-15 @ 13:15:07
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Tomas P

blir det inte en väldigt stor hög med mappar då... lixom fullt på skrivbordet o ivägen för tangentbord o grejor?

2012-03-18 @ 19:52:31
URL: http://lopec.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0