Vad jag använder



För ett tag sedan fick jag en fråga från en läsare om vad jag använder för smink till en vardaglig look.
Den varierar lite, men det jag oftast använder är:



1, Liquid foundation milk - MUS
2, Foundation porcelain - GOSH
3, Mascara Jet black - BYS
4, Blothning pouder - MUS
5, Primer clear - MUS





6, Orange ögonskugga nr.321 - Maybelline
7, Ögonskugga 31 GOLD - IsaDora (Dom inringade).
8, Ögonbrynsfärg MYRRAH - FACE sthlm
9, Cover all mix - MUS
10, Eyeliner black - H&M


Basen är alltid densamma, men jag brukar variera mig med ögonskuggor.
Ibland kör jag även utan och då blir det istället kråksparkar med flytande eyeliner.
Jag äringen person som använder skrikiga skuggor då det inte alls är jag.
Ska knåpa ihop en bild tutorial till dig så du får se vart jag lägger allt.

Är det någon annan som vill att jag ska skriva om något speciellt så är det bara att kommentera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0