Ur funktion


Min symaskin vill fortfarande inte fungera och jag kan inte hitta manualen, jag blir så ledsen!
Har dock inte testat sy i mitt nya tyg, ska vara om den reagerar på jeans (även om den gick med på att sy två ben) då jag inte ställt in den på det, för jag kan inte hitta manualen och minns inte hur man gör.
Hittar jag den inte inom dom närmsta dagarna måste jag ringa singer och be om en ny.

Så nu har jag plockat fram nål och tråd och tänkte sy för hand, ska bara bättra på några sömmar på en tröja.
Ändå så himla tråkigt.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja tiden har verkligen gått fort, det är bara de sista dagarna nu på slutet som går i snigelfart!

Japp det kan ja fixa:)

2012-03-28 @ 21:38:47
URL: http://sandranordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0