Uppföljning om riconolja


Fick frågan om hur det har gått med ricinoljan och det kan vara på tiden att skriva om det.
Jag hade gärna haft både en före och efterbild, men så är inte läget.

Tidskrävande kan jag börja med att säga.
Efter att oljan var i hela hårbotten så skulle det sitta i 30min innan det var dags att skölja ur.
Det var inte varje morgon jag hade tid med detta, så jag tänkte att dom dagar jag är ledig eller börjar senare så kan jag ta mig tid med det, så ca 2-3 ggr i veckan blev det.

Dom första två veckorna gick det väldigt bra att gnugga in med jämna mellanrum, men dom andra två veckorna var det så mycket jobb och andra saker som kom i vägen, det blev en massa slarv från min sida.
Jag tänkte ta nya krafter och verkligen ge det en chans, så jag får göra en ny uppföljning om lite mer än en månad.
Måste läka till här hemma först, en sak i taget.

Men det är jättekul att se att ni hänger med och någon visar intresse för det.
Så för min och eran skull ska jag gå in helhjärtat nästa gång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0