Slutet gott



Dagen som började så dåligt fick faktiskt ett bra slut.
Jag behövde nog den där skiten för att ta mig samman och komma igång igen.

Satt mig ner med linnet jag höll på med häromdagen och då slog det mig.
Vilken pinsam miss, jag hade helt glömt ställa in stretchsömn så det var bara att sprätta upp armarna som var värst.
Kände dock att jag inte ville jobba med den igen, så jag tog fram ett par för stora jeans.
Ett par bootcut som fick bli stuprör, eller korvskinn.

Att sy in jeans kan vara bland det lättaste som finns så det blev perfekt.
Som jag skrev nyss fick det bli riktiga korvskinn, dom är så tight i foten så jag kan inte ha dom nu pga av min svullna fot som inte går att räta ut helt.
Den som väntar på något gott . .
Så jag får vänta lite med att göra en sista "fitting" med dom.

Nu ska jag sätta mig och googla runt lite innan jag hoppar ner i säng.
Har en fullspäckad helg framför mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0