Say Hello, say Goodbye!



Ni får nog vänja er vid lite klago/gnällinlägg här framöver.
Jag vill inte att någon ska tycka synd om mig måste jag få säga på en gång.
Det är bara så sjuuuukt tråkigt att sitta hemma och inte kunna göra allt som jag vill och klaga känns skönt för stunden.


Redan uttråkad till tusen av att sitta hemma!
Måste skaffa inspiration så jag hittar på något pyssel till morgondagen, googlar pysselbloggar i hopp om att komma på lite olika saker.

Jag har iofs en hel del saker jag kan pyssla med, som jag skrivit tidigare finns det en stor hög med kläder.
MEN och det finns ett stort men, jag behöver symaskinen och eftersom det är högerfoten som är obrukbar blir det svårt att sy.
Jag kanske ska passa på att träna min vänstra fots motorik och mjuka följsamhet lite mer.
Har drivor av tyg så jag får avvara en bit som jag kan öva på innan jag hugger in på kläderna.

Jag håller nästan på att bli galen!
Har ni tips så kom gärna med dom.


Kommentarer
Postat av: Eleni

Har du inget du behöver eller vill måla? Du är ju duktig på att göra tavlor :)

2012-03-21 @ 07:03:33
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0