Inspo.



Som många andra längtar jag till sommaren och allt den har att erbjuda.
Men även våren lockar lite, om man inte räknar med blåsten.
Jag har skrapat ihop lite smått och gott från min inspo mapp, våren och sommaren.
Självklart ska det vara rayban eller stoora solglasögon ala 60's till båda lookarna.






Jag har så mycket mer som jag ville klämma in på både vår-och sommarlooken, men det här får duga så länge.
Jag kommer garanterat komma med fler ju närmare vi kommer.

Detta får mig att längta som bara den tills Jag och Dennis gör våran årliga tripp till sthlm.
Gaaalen shopping kommer det bli då, om jag får bestämma.


Kommentarer
Postat av: Emilie

http://rutstore.se/product/817-dot-blouse.html



Där finns tröjan. Det är ju RUT mfl, men har dock inte hittat den där.. Den kanske finns på Nelly.se eller nått ? Hur går det med benet/foten?



Kraam

2012-03-19 @ 20:25:13
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0