Fix you


Ännu en dag åkte symaskinen fram.
Jag har ett berg av kläder som på ett eller annat vis ska fixas till.
Några ska få sig en hel makeover medans andra bara ska lagas där sömmarna är slitna.

Dagens plagg var just det sistnämnda, slitna sömmar som fick bättras på.
Mina favorit jeans som jag haft dag som natt känns det som.
Dessa finns inte längre kvar i butik så därför gör jag mitt bästa så dom får hänga med längre.
Gårdagens plagg var en skjorta som fick bli lite kortare, toknöjd med båda resultaten.




Hoppas på mer tid framöver så jag får plöja genom högen och kanske hitta på lite fler kläder som kan göras till det bättre.
Har redan massa ideér som ligger och ruvar i huvudet, det är tiden som inte riktigt räcker till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0