Ett gnälligt inlägg



Här hemma går allt som sirap, trögt!
Har fått in relativt bra taktik med kryckorna men istället har jag fått så jävulskt ont i händerna och träningsvärk i bröstmuskler och armmuskler, så jag undviker helst att ta mig någonstans.

Kan vifta på tårna utan att det känns som knivhugg i foten, men röra på fotleden är likamed självmord.
Kämpar på varje dag, morgon till kväll får att få igång foten.
Har testat stödja på foten men även det känns som självmord.
Hoppas dock på att vara så pass bra i foten så jag till viss del kan använda den/stödja den så jag kan återgå till jobbet på onsdag.
Efter allt vab och egen sjukdom nu på slutet känner jag inte att jag har råd att vara hemma mer.
Sjukt egentligen, men det är alltid kul att tjäna pengar.

Ska försöka ta mig tiden att hoppa till datorn imorgon för uppdatering om ricinoljan som jag fick frågan om och även ett sommarinlägg.
Nu ska jag bege mig mot sängen och ladda för ett tandläkarbesök imorgon.



Kommentarer
Postat av: Eleni

Fy, stackare! Hur illa är det? Brutet?

2012-03-19 @ 18:50:40
URL: http://elenia.blogg.se/
Postat av: Eleni

...eller kanske inte med tanke på att du tänker försöka stödja dig på foten och kunna jobba på onsdag. Smarta jag, haha. Hoppas du blir bättre snart!

2012-03-19 @ 18:51:25
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0