Don't mind the dark



Skulle gärna vilja säga att jag sytt för kung och fosterland idag, men det stämmer inte riktigt.
Min mamma tog fram maskinen imorse åt mig, sedan dröjde det ända till 13 innan jag satt mig ner och började då med att sprätta för brinnande liv så klockan hann bli ganska mycket innan jag faktiskt sydde.

Vid fyra kom mina pojkar hem, så vi drog på oss lite kläder och gick ut i det härliga vädret medans maten lagades i ugnen.
Jag satt på bron och tog dom djupaste andetagen på länge, såååå skönt med luft.

Jag har kommit igång med lite re-make kläder, en t-shirt fick stå överst på listan och den skymtar ni i bakgrunden.
Vad det bli av den får ni så så fort jag blir klar, förhoppningsvis imorgon.
Då ska jag se till att komma igång betydligt tidigare än idag.



Ska dock inleda dagen med en sovmorgon, har ingen hemma som kan väcka mig för E ska iväg med Dennis när han sticker till jobbet.
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0