Birsta



Idag har jag varit på Birsta i några timmar med min fina vän Elin, som det var på tok för längesedan vi sist sågs.
Med sig hade hon sin lilla lilla bebis som var så otroligt söt.

Min to do list osm var relativt lång, blev inte så mycket kortare idag.
Skulle egentligen bara köpa saker till mig själv, men ALLT blev till Elliott.
Undantag för maten, det var till mig.

Har iaf fyllt på hans garderob inför våren, ska komplettera med lite skor och fler byxor.
Har redan sett ut allt, men tiden räckte inte till idag.
Kanske hinner med det till veckan om jag har tur.

Mössa, jacka, 3 tröjor och ett par byxor.














Kommentarer
Postat av: Paulina

Snygg jacka ;)

2012-04-02 @ 12:41:08
URL: http://paulinaklosinska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0