Behöver lite kraft



Idag har jag en riktig skitdag.
Inget har gått bra än så länge, jag vill bara krypa ner i sängen och gömma mig resten av dagen.

Tappade ut min lunch på golvet, där ligger den kvar för jag orkar inte sitta på golvet och sen kämpa mig upp.
Svimmade ett tag senare, helt värdelöst. Bet mig i tungan, har tappat kryckorna tusen ggr och la lite för mycket tyngd på foten så där fick jag vad jag förtjänade.

Är allmänt irriterad över vilket jävla projekt det ska vara för att fixa lite lunch.
Att få allt från kyl till spis och sedan till bordet.
Eller vilket jävla projekt det ska vara för att göra allt.

Får se vad som händer mer idag.
Ramla i duschen, eller sy mig i fingret ka ske..
Ska fixa lite kaffe och sen fixa till ett par jeans så kan ha något på mig imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0