Kaka på kaka

 
 
Nu blir det lite kaka på kaka med tatueringar, men jag lovade ett inlägg och här kommer det.
Sen sist har jag bara jobbat så det har ändå inte hänt något så jag har därför inte något roligt att skriva om.
Jag återkommer i veckan.
 
 
 
 
 
 
 
Den i nacken har jag lyckats förstöra ganska bra.
Gjorde den under vintertid när jag spelade hockey, vilket resulterade i ett halsskydd som låg och skavde sen dag ett, plus att jag var riktigt duktig på att klia på den under läkningen vilket är ett big no no!
En vacker dag kanske jag orkar fylla i den så det hela ser bättre ut.
 

Kommentarer
Postat av: Eleni

Tack för tipset! Har faktiskt glömt att kolla på Åhléns. Kanske dom har något roligt i år iaf :)

2012-07-02 @ 21:07:28
URL: http://elenia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0