A piece of heaven



Dagen har Jag, mamma, pappa och Elliott spenderat ute i stugan i Juniskär.
Eller rättare sagt på Skigan, en fin ö ca 5 min båtfärd från Juniskär.
Lilla marängen har inte varit där sen förra året så han var knappt 1,5 år gamal så jag såg verkligen fram emot detta.

Han sprang snabbt ner till stranden och började kasta sten i vattnet, där stod han i ca 30 min innan det var dags att fika lite.
Direkt efter fikat gick han ner igen och kastade sten i nästan en timme.
Sedan kom han på allt annat som gick att utforska, så in i alla stugor och kolla läget.

Vid halv sex kom vi hem igen och började grilla.
Dennis kom förbi efter jobbet och gjorde oss sällskap och sedan åkte vi hem (lite för sent) tillsammans och marängen slocknade på en gång.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0