wednesday

 
 
 
Dagen har mestadels präglats av tvättning och packning.
Nu är vi strax klar, sen har vi en handfull saker som inte går att packa ner förns imorgon.
 
Jag är så förväntansfull inför morgondagen, mest tycker jag det ska bli roligt att se hur Elliott reagerar, om han nu gör det.
Har planerat in lite roliga saker jag gärna vill hinna med med honom.
Vi ska ta allt som det kommer, ingen stress alls.
Skulle vi inte hinna med allt imorgon så kan vi faktiskt gå in igen dagen efter.
 
För er som inte hänger med i mitt liv utanför bloggen så ska vi åka till Furuvik imorgon.
Det blir våran första riktiga semester som en familj, nu känns det som han är tillräckligt gammal för att uppskatta saker och kunna vara med och göra mycket.
 
Måste återgå och hjälpa mannen med det sista.
 
Dagens middag, som blir extra god med en klick aioli.
 
 
Elliott provar sina solglasögon inför morgondagens sol, och stylar inför kameran.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilie

Fast det är ju faktiskt Torsdag idag ;) Ha en härlig semestertripp nu :D

Svar: Haha, det har du helt rätt i. Jag är lite dagvild ;)
Frida W

2012-07-26 @ 22:58:00
URL: http://emiliejohansson.blogg.se
Postat av: Eleni

Jag skulle jätte gärna vilja ha receptet på fisksoppan. Jag ääälskar sånt! :)

Hoppas ni får en toppenhärlig helg/semester! :)

Svar: Ja absolut, jag kan skicka det på din mail på FB :)
Frida W

2012-07-27 @ 21:15:22
URL: http://elenia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0