Tipsa mig!

 
 
 
Nu ska jag mysa ner mig i soffan med min underbara sambo som hade köpt med sig Battlefield 3 till mig idag!!
Jag berättade att jag kollat när min bror spelade och att jag tyckte det såg så himla roligt ut, så jag blev väldigt överraskad när han kom hem med spelet.
 
Kanske min tur att överraska Dennis med att äta ute imorgon och ordna barnvakt.
Det skulle vara otroligt mysigt.
 
Vi går oftast på samma ställen varje gång, mest på Saffran för vi älskar tapas.
Har dock hört att maten ska ha blivit sämre sen dom bytte ägare, någon som har fakta och koll på det?
 
Har ni andra tips på vart man kan äta här i Sundsvall?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleni

Mitt absoluta favorit ställe är Sju kryddor :) Sedan ska tydligen Opus ha väldigt bra mat, men har aldrig varit dit själv. Ha så myysigt! :)

Svar: Sju kryddor har vi också varit på, är sugen på något nytt. Opus ska jag kolla upp, även Mezoyo ska ha bra mat har jag hört.
Frida W

2012-07-09 @ 21:06:54
URL: http://elenia.blogg.se
Postat av: ida

Jops har grymt god mat !!

2012-07-09 @ 21:25:46
Postat av: Malin

Oscar har kanske väääärldens bästa oxfilé. Sen är deras uteservering toppen med..

2012-07-10 @ 11:31:50
URL: http://mallaballa.blogg.se
Postat av: emelie

Tandoori, curry house, dolcetto=italienskt grymt god pasta sist åt vi pasta m kyckling o svampsås o avslutade med en tiramisu ¡Det ligger mitt emot jacks bar¡

2012-07-10 @ 11:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0