Summer days

 
 
Sjukt vad varmt det har varit idag.
Eftersom det var bra väder så jobbade jag, det slår nästan aldrig fel.
Jag hänger inte läpp för det utan håller tummarna för bra väder nästa vecka när jag har semester!!
 
Har varit ute och busat med Elliott innan middagen, han fick låna grannens elbil som har blev trollbunden av.
Fick dra lös han från bilen och bära in honom, väl inne var han så sur på mig och skrek och grinade.
Så fort maten var klar så blev han lugn och åt som en häst, så där var nog roten till det hela.
 
Lyckades hinna med en riktigt svettigt träningspass här hemma också, grymt skönt.
När väl tiden finns så är det så skönt att kasta sig handlöst in i träningen.
Så fort det blir semester för oss, betyder det mycket tid så jag kan köra något pass varje dag, med en dags vila.
 
Nu börjar jag svamla på så jag ska förflytta mig till soffan och måla naglarna ikväll igen.
Sista dagen imorgon sedan går jag på S-E-M-E-S-T-E-R en vecka!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0