Moan

 
 
Nu hade jag tänkt klaga lite.
Snart har jag haft semester 1 vecka, utav alla dom dagarna har vi nog inte haft en dag med sol.
Om det har varit sol så har det även varit regn.
Resten av dagarna har det varit varmt, mulet och lite regn då och då.
Skit tråkigt!
Jobbar till veckan och sedan tar jag ut resten av semestern och då hoppas jag på bra väder!
 
Till råge på allt skitväder så har jag även fått magkatarr.
Allt som jag brukar äta är tydligen inte så bra när man ska "läka", så nu ska jag istället äta sånt som jag inte brukar äta.
Det resulterar i att magen gör ytterligare en revolt och nu har jag en jävligt svullen mage, ser ut som jag är gravid i sjunde månaden.
 
Dags att ta på ansiktet så vi ska sticka iväg och göra lite ärenden så fort marängen vaknar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleni

Vad trist med så dåligt väder på semesterveckan. Håller tummarna för dig att det blir bättre när nästa semester drar igång.

Magkatarr... vi är två. Jag har jätte mycket problem med det och det blev så klart värre nu när jag börjat stressa upp mig för att jag skulle börja jobba igen. Jag kan inte ta en klunk kaffe, inget som är det minsta starkt, banan kan vara dåligt och snus är extremt dåligt för magen. Äta lite lite och ofta och sedan kan jag verkligen rekommendera Losec mups. Det brukar jag köpa på apoteket och äta i 14 dagar. Brukar kännas skillnad redan efter några dagar. Lite tips bara så där :)

Svar: Tack, det hoppas verkligen jag med. Den här sommaren hade jag tänkt bli brunare än jag någonsin varit, och det börjar jäkligt dåligt. haha!
Kaffe har jag märkt är riktigt dåligt, det är nog det jag reagerat mest på. Jag har iofs inte ätit någon stark mat dom senaste dagarna och inte heller snusat (försöker sluta, igen). Jag hade pepcid duo hemma och efter två tabletter kändes det bättre. Så jag blev lite väl "modig" och tog en kopp kaffe som jag lever på och så fick jag ont på en gång igen. Men nu känns det faktiskt bra, men tusen tack för tipset. Ska ha det i åtanke nästa gång:)
Frida W

2012-07-13 @ 22:00:47
URL: http://elenia.blogg.se
Postat av: dominic

Den här sommaren har verkligen inte varit bra :/ Måste nog börja äta D-vitamin på burk, känns som jag bara har fått sol på mig typ 3 ggr i åt :/

2012-07-14 @ 13:17:50
URL: http://youngadults.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0