Kakor

 
 
Efter gårdagens missöde i köket så tänkte jag sätta plåster på såren till min älskade sambo.
Så nu håller jag på med småkakor istället, hans favorit.
Vem tycker inte om småkakor egentligen?
 
Kan berätta lite kort.
Skulle överraska lite med en citronpaj m. hallonmaräng.
Mördegsbotten, lemoncurd och färska hallon i marängen, jag hade innan jag började baka föreställt mig hur det här skulle se ut och smaka.
När pajen är klar, tar jag en bit och smakar.
Den är riktigt god men jag blev så missnöjd med hur den såg ut och konsistensen var inte riktigt som jag hade hoppats på, jag blev så arg så jag slog sönder den, haha.
 
Känns så fjantigt idag, men igår kändes det helt rätt.
Det blev med andra ord inget fika för oss, ingen hängde egentligen läpp för det men ändå.
 
Återkommer ikväll med lite kakor istället.
Får se om jag kanske använder lite roiga formar till dom.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0