Inspiration

 
 
Sånt här blir jag så otroligt inspirerad av på sommaren.
Även om vi inte riktigt fått det ännu så får man drömma sig bort.
Fina smycken ala mellanöstern och södra USA + gyllenbrun hy.
Så otroligt vackert, säger hon som knappt blir brun..
 
Jag har länge sagt att den här sommaren skulle jag minsan bli brunare än jag någonsin varit i vuxen ålder.
Än så länge bådar det inte gott, men den som lever får se.
Kan inte minnas om jag skrivit detta förut, om inte annat blev det en repris.
 

Kommentarer
Postat av: Eleni

Bilden högst upp till höger, visst är det Amandas bild? :) Hon vet verkligen hur man inspirerar i bloggen.

2012-07-18 @ 09:48:30
URL: http://elenia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0