Furuvik

 
 
 
Det var helt underbart och så himla roligt, både för oss vuxna och för Elliott.
Det absolut bästa enligt Elliott var att åka båt som han sa (tunna skulle jag vilja säga) och gå in till getterna.
Jag och Elliott åkte tunnan fyra ggr på rad och sammanlagt tror jag det blev fem eller sex ggr.
 
Vi gick där från 12:30-17:45 och då hann vi inte ens med allt.
Av den tiden sov Elliott 1h medans Jag och Dennis gick runt och kollade vart allt låg.
Nu är jag otroligt sugen på att åka ner en gång till innan sommaren är slut.
Tajma in en helg som vi sticker, försöker muta min mamma med gratis inträde så vi får se hur det går.
 
Här får ni en liten del av alla bilder som vi tog där nere.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleni

Vad mysigt ni ser ut att ha haft det :) Skulle också vilja ta en tur till Furuvik nästa sommar. Är ju så mysigt där nere :)

2012-07-28 @ 21:16:31
URL: http://elenia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0