Tjuvtitt #4




I och med att jag började på en ny tavla igår som kommer sitta i v-rummet och ersätta min superwoman så får ni bilder på mitt pysselrum istället där den tavlan sitter.
Ni får bara kort på ena hörnet för det är så stökigt här inne.
Jag har inte lagt ner någon tid på att fixa ordning här ännu, för jag vet inte riktigt hur jag vill ha det.
Varför jag byter tavla är för att superwoman tavlan nästan försvinner på väggen, den blev helt enkelt för liten här nere.






Bilder på v-rummet kanske kanske kommer senare idag.
Det beror helt och hållet på om jag hinner fota, har lite andra saker som ska fixas.
Sprita hela hemmet, tvätta allt vi tagit i och till sist dammsuga så vi får bort alla kräksjukebaciller.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0